Гаранција

Почитувани купувачи, доколку имате купено некој од нашиот производ и имате проблем ја имате нашата поддршка слободно
контактирајте не во порака.

ОШТЕТЕН ПРОИЗВОД

Доколку уредот или производ што сте го нарачале преку нашата страна, истиот ви биде пристигнат оштетен за време на испораката
потребно е да ја контактирате карго службата што ви го доставила да направи евиденција, а потоа да не известите и нас.

СЕРВИС

Доколку при користење на производот се појави дефект кој не е предизвикан од неправилна употрера на уредот, ве молиме контактирајте не
да ви испратиме инструкции за замена на производот. Сите поплаки се решаваат во рок од 8 дена кога ќе го примите производот.

Физички оштетените уреди кои не се користени според спецификациите на производителот немаат право на жалба или бесплатна услуга.